We verwachten van ieder lid een bijdrage in het goed laten draaien van de vereniging. Alleen samen kunnen we de vereniging draaiende houden. Van leden wordt primair verwacht dat ze enkele (minimaal 2) kantinediensten per jaar verzorgen. In dit reglement staan de afspraken hoe de kantinediensten worden geregeld.
Afspraken voor kantinediensten
- Kantinediensten worden gepland in de KNLTB ClubApp. Op twee momenten in het tennisseizoen krijg je een mail om je in te schrijven voor jouw kantinediensten. Het eerste moment is voor aanvang van het nieuwe tennisseizoen (om je in te schrijven voor kantinediensten tijdens de voorjaarscompetitie en het toernooi) en het tweede moment is voor het begin van de najaarscompetitie (dan kun je inschrijven voor kantinediensten tijdens de najaarscompetitie). Je hebt dus invloed op de momenten van jouw kantinedienst!;
- Leden die hun kantinediensten niet (tijdig) hebben ingeschreven, worden ingepland voor een kantinedienst;
- In de dienstenplanner van de KNLTB ClubApp staan alle kantinediensten. Deze kun je inzien op je telefoon bij “Club” (onderaan) en “Diensten” (bovenaan). Je krijgt één week en één dag voordat je bent ingepland een automatische herinneringsmail voor jouw kantinedienst;
- Als blijkt dat je jouw kantinedienst niet kunt verzorgen, regel je tijdig jouw vervanging. Je geeft jouw vervanging door aan kantine@wimbledonck.nl zodat deze in de KNLTB ClubApp kan worden bijgewerkt;
- Leden die kantinediensten verzorgen dienen in het bezit te zijn van een IVA-verklaring. Deze verklaring krijg je door de korte online instructie “Verantwoord Alcoholgebruik” Sport – Overview (verantwoordalcoholverkopen.nl) te volgen die door de KNLTB wordt aangeboden. Een kopie van de behaalde IVA-verklaring stuur je naar kantine@wimbledonck.nl;
- Ga je voor de 1e keer een kantinedienst verzorgen, laat je dan informeren en instrueren door de kantinecommissie.
Is er iets niet duidelijk? mail dan naar kantine@wimbledonck.nl